ספרות, הורות, ביקורת, דיעות

מחר בתוכנית הבוקר של ערוץ 2

מחר, בתוכנית הבוקר של ערוץ 2, מנהלת ההדרכה של "צומת ספרים," מאירה מאירה ברנע גולדברג, תמליץ על ספרי החדש. להלן הודעתה: "ביום ראשון הקרוב,אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, (ואם לא אקבל התקף חרדה של הרגע האחרון) אני אמורה להופיע בערוץ 2 בתוכנית הבוקר ולהמליץ על ספרים ליום כיפור.
שבועיים אני מנסה לצמצמם את הרשימה מתוך ידיעה שיש לי 5 דקות ולא אוכל להמליץ על כל הס

פרים שאני רוצה.
כמו תמיד אני מתעסקת בשטויות הרגילות כמו: מה ללבוש על מנת להיראות נורמלי. (כלומר לא להיראות פילפילה.וזה קצת קשה בהתחשב בעובדה שזו מי שאני…), והאם אצליח להתבטא בצורה סבירה פלוס כמו תמיד או שפתאום אתחיל לגמגמם ולדבר שטויות. והכי חשוב,אני שואלת את עצמי איך הסכמתי שוב ללכת להופיע בטלוזיה בשידור חי אחרי שכבר הבנתי שאני נלחצת מזה ברמה די גבוהה והבטחתי לעצמי לא לעשות זאת יותר.
עברתי עכשיו במהירות על 10 ההופעות האחרונות שלי בתוכניות הבוקר השונות וזו תמיד נראית לי בכלל מישהי אחרת ולא אני. טוב. מעניין מה יהיה הפעם…
במוצ"ש אדע את השעה המדויקת. זה אמור להיות בין 09:00-10:00. שבת שלום!!
בתמונה – אחד הספרים שאני מתכוונת להמליץ עליהם. הוא פשוט מעולה!!!!"
תויג כ: ,

להשאיר תגובה

